Puslapis paskutinį kartą buvo atnaujintas 2021-12-20
TryMyCar Platforma siekia sudaryti sąlygas tiek Savininkams tiek Nuomininkams priimtinomis sąlygomis sudaryti automobilių nuomos sutartis. Čia aprašomi Platformos taikomi įkainiai ir jų dydžiai yra parinkti siekiant sudaryti teisingas paskatas geram Naudotojų elgesiui ir atgrasyti nuo netinkamo elgesio. Tačiau tai negali visiškai užtikrinti, kad nebus nesusipratimų ar situacijų kurios neatitinka Naudotojų lūkesčių. Mes visada skatiname imtis iniciatyvos ir bandyti išspręsti kilusius ginčus tarpusavyje. Tačiau jeigu manote, kad susidūrėte su išskirtine situacija ar netinkamu kito Platformos Naudotojo elgesiu, drąsiai kreipkitės į mus.
Bendrovė taiko standartinius įkainius už Platformos teikiamas Paslaugas, suteikiant galimybę Nuomininkams ir Savininkams rezervuoti automobilius ir sudaryti nuomos sutartis, palaikant Platformos veiklą ir administruojant įvairias situacijas, kurių Naudotojai neišsprendė tarpusavyje. Bendrovė taiko 20% dydžio komisinį mokestį kiekvienai kelionei kuri įvyksta sudarius nuomos sutarti tarp Savininkų ir Nuomininkų. Ši kompensacija sudaro dalį sumos kurią Nuomininkai moka Bendrovei už kelionę ar už jos pratęsimą. Likusi sumos dalis skirta kompensuoti Savininką už jo automobilio naudojimą. Kiekvienas kelionės pratęsimas suprantamas kaip atskira automobilio rezervacija ir yra apmokamas atskirai nuo pradinės automobilio rezervacijos.
Nuomininkai nemoka jokio mėnesinio mokesčio, bet jiems taikomi sekantys įkainiai kai jie sudaro automobilio nuomos sutartį per Platformą:
Rezervacijos mokestis mokamas sudarant kiekvieną automobilio rezervaciją ar pratęsiant jau sudaryta rezervaciją. Tiksli suma, kuria mokėtina už konkrečią rezervacija yra atspindėta Mobilios programėlės ekrane ir kelionės patvirtinime. Rezervacijos mokestis visada yra procentinė visos už automobilio panaudojimą mokėtinos sumos dalis. Rezervacijos mokestis gali būti keičiamas ir visada pateikiamas prieš sudarant automobilio numos sutartį.
Kiekvienas Nuomininkas turi sumokėti vairuotojo patikros mokestį, iš kurio dengiamos išlaidos patiriamos Bendrovės vertinant ir tikrinant Nuomininko pateiktą informaciją ir renkant papildomą informaciją Nuomininko sutikimu. Šis mokestis mokamas sudarant pirmą nuomos kontraktą ar pirmą nuomos kontraktą, pasikeitus Nuomininko pateiktiems duomenims. Vairuotojo patikros mokestis gali būti keičiamas ir visada pateikiamas prieš sudarant numos sutartį.
Nuomininkai, kurie neturi 25 metų ar gavo vairuotojo teises ne seniau nei prieš penkis metus kelionės pradžios metu, moka nepatyrusio vairuotojo mokestį, kuris kompensuoja padidintą vairuotojo riziką. Šis mokestis mokamas už kiekvieną rezervaciją ar jos pratęsimą.
Nepatyrusiems vairuotojams taikomi sekantys mokesčiai:
Nuomininko amžius nuomos pradžioje | Nepatyrusio vairuotojo įkainis (% nuo kelionės kainos) |
20 | 45% |
21 | 25% |
22 | 15% |
23 | 10% |
24 | 5% |
Savininkai dalindamiesi savo automobiliu per Platformą moka sekančius mokesčius:
Jeigu savininkas nori pasinaudoti „TryMyCar Saugiai“ paslauga už įrangos montavimą ir administracines išlaidas jis Bendrovei sumoka vienkartinį mokestį:
50EUR
Siekiant padengti išlaidas susijusias su duomenų surinkimu ir įrenginių administravimu, Savininkai naudojantys „TryMyCar Saugiai“ per Platforma dalinamuose automobiliuose moka mėnesinį naudojimo mokestį.
15EUR
Naudotojai yra patys atsakingi už iš jų sudaromų nuomos sutarčių kylančius mokestinius įsipareigojimus valstybei ir patys turi deklaruoti ir sumokėti pridėtinės vertės ir pajamų mokesčius, jeigu tokie jiems yra taikomi.
Papildomi įkainiai yra taikomi papildomoms Bendrovėms paslaugoms bei siekiant paskatinti gerą Naudotojų elgesį ir atgrasyti nuo netinkamo automobilių dalinimosi Platformoje.
Bendrovės nuožiūra Nuomininkui atšaukusiam rezervaciją gali būti pritaikytas rezervacijos atšaukimo mokestis. Jis skirtas kompensuoti Savininką už prarastas pajamas tuo laikotarpių kai automobilis galėjo būti išnuomotas kitiems Nuomininkams.
Jeigu Nuomininkas atšaukia rezervaciją jau prasidėjus kelionei, už kelionę sumokėta suma jam nėra grąžinama.
Jeigu Nuomininkas atšaukia rezervaciją nepraėjus vienai valandai nuo rezervacijos bet dar neprasidėjus kelionei jis nemoka rezervacijos atšaukimo mokesčio.
Jeigu Nuomininkas atšaukia rezervaciją praėjus valandai nuo rezervacijos, taikomi sekantys rezervacijos atšaukimo mokesčiai:
Bendrovės nuožiūra Savininkui atšaukusiam rezervaciją gali būti pritaikytas rezervacijos atšaukimo mokestis. Jis skirtas kompensuoti sunkumus ir išlaidas kurias patiria Nuomininkas ir Bendrovė turėdami rasti alternatyvų automobilį.
Prasidėjus kelionei rezervacijos atšaukit negalima.
Jeigu Savininkas atšaukia rezervaciją likus daugiau nei 24 valandoms iki kelionės pradžios, rezervacijos atšaukimo mokestis nemokamas.
Jeigu Savininkas atšaukia rezervaciją likus mažiau nei 24 valandoms iki kelionės pradžios, taikomi sekantys rezervacijos atšaukimo mokesčiai:
Kiekvieną kartą Savininkui kreipiantis į Bendrovę dėl kompensavimo už žalą automobiliui, kuriuo dalinamasi per Platformą, yra skaičiuojamas žalos administravimo mokestis. Priskaičiuota žalos administravimo mokesčio suma mokėtina kiekvieno kalendorinio mėnesio gale. Šis mokestis netaikomas kai dėl žalos kreipiasi Nuomininkas išskyrus atvejus, kai Nuomininkas kreipiasi atstovaudamas Savininką. Mokestis taip pat nėra taikomas pranešant apie žalą kuri kilo Kelionės metu tretiesiems asmenims. Visais kitais atvejais taikomas administravimo mokestis:
50EUR
Jeigu Nuomininkas grąžina automobilį išskirtinai purviną, Bendrovės nuožiūra Nuomininkui gali būti pritaikytas automobilio valymo mokestis:
75EUR
Jeigu Nuomininkas viršija Savininko nustatytą maksimalią kelionės ridą, bus pritaikytas sekantis ridos viršijimo mokestis:
0,50EUR už kiekvieną kilometrą viršijantį maksimalią ridą
Nuomininkas pilnai atsako už žalą kurią Kelionės metu patiria automobilis, keleiviai ar tretieji asmenys. Jeigu Nuomininkas Kelionės periodui įsigijo Bendrovės partnerio siūlomą kasko draudimo paslaugą, taikomos sudarytoje draudimo sutartyje numatytos sąlygos.
Jeigu Nuomininkas grąžina automobilį netinkamai (parkavimas nenumatytoje vietoje, automobilis paliktas įjungtais žibintais/iškrauta automobilio baterija, ir pan.) tuo sukeldamas sunkumų sekančiam vartotojui ar Savininkui, Bendrovė savo nuožiūra gali pritaikyti netinkamo grąžinimo mokestį:
50EUR
Jeigu savininkas per 30 dienų po to kai automobiliu nustojama dalintis Platformoje negrąžina „TryMyCar Saugiai“ įrangos, Bendrovė savo nuožiūra gali pritaikyti prarastos įrangos mokestį:
200 EUR
Jeigu „TryMyCar Saugiai“ įranga išinstaliuojama ar jai padaromi neautorizuoti pakeitimai, dėl kurių reikalingas įrangos perinstaliavimas, Bendrovė gali pritaikyti įrangos perinstaliavimo mokestį:
50EUR
Jeigu dėl vieno vartotojo veiksmų (Savininko arba Nuomininko) kitas vartotojas patiria nuostolių Bendrovė gali pritaikyti patirtų nuostolių kompensavimo ir nuostolių administravimo mokestį.
Kelionės metu praradus automobilio raktus Nuomininkas pilnai atsako už patirtus kaštus susijusius su raktų praradimu ir naujų raktų pagaminimu. Bendrovė taip pat gali pritaikyti raktų praradimo administravimo mokestį.
Prarastų raktų pakeitimo išlaidos (+50EUR administravimo mokestis)
Nuomininkai privalo grąžinti automobilį su tokiu pačiu kuro (ar baterijos įkrovimo) lygiu kaip prieš Kelionės pradžią. Jeigu protingos paklaidos ribose kuro lygis (ar baterijos įkrovimas) yra mažesnis nei buvo Kelionės pradžioje, Nuomininkui gali būti pritaikytas kuro papildymo/elektros įkrovimo mokestis.
Nuomininkas pilnai atsako už savalaikį baudų pritaikytų už kelių eismo taisyklių pažeidimus Kelionės metu apmokėjimą. Bendrovė savo nuožiūra gali pritaikyti papildomą baudų administravimo mokestį už kiekvieną pažeidimą.
25EUR
Jeigu Nuomininkas įsigijo Bendrovės partnerio siūlomą kasko draudimą, taikomos sudarytoje draudimo sutartyje numatytos sąlygos. Visais kitais atvejais Nuomininkas pilnai atsako už išlaidas susijusias su pagalbos kelyje suteikimu.
Savininkas pilnai atsako už automobilio tinkamą techninį stovį ir periodinį automobilio aptarnavimą pagal gamintojo reikalavimus bei TryMyCar tinkamumo reikalavimus. Pageidaujant Savininkui ir sutikus Nuomininkui ar Bendrovei periodinis automobilio techninis aptarnavimas gali būti atliktas Nuomininko ar Bendrovės. Tokiu atveju Savininkas įsipareigoja pilnai padengti Nuomininko ar Bendrovės patirtas išlaidas.
Bendrovė taiko baudas atgrasyti vartotojus nuo netinkamo ir pavojingo elgesio naudojantis automobiliais.
Rūkyti automobiliuose griežtai draudžiama. Jeigu sekantis vartotojas praneša apie rūkymo automobilyje požymius (dūmų kvapas, pelenai, nuorūkos ir pan.), Bendrovė gali pritaikyti rūkymo automobilyje baudą:
200 EUR
Jeigu Nuomininkas vėluoja grąžinti automobilį Kelionės pabaigoje, jam gali būti pritaikyta vėlavimo bauda už kiekvieną valandą ar jos dalį kuria vėluojama grąžinti automobilį.
30EUR/val. bet ne daugiau kaip 300 EUR
Jeigu Nuomininkas leidžia automobiliu naudotis kitam asmeniui, kuris nėra patvirtintas Bendrovės, Nuomininkui gali būti pritaikyta nepatvirtinto vairuotojo bauda. Bauda nereiškia, kad kitas asmuo tampa Bendrovės vartotoju ar jam taikomos paslaugų teikimo taisyklės. Nuomininkas lieka pilnai atsakingas už automobilį Kelionės metu.
200 EUR
Nuostatos ir sąlygos Nuomininkams nurodo, kad naudojamam automobiliui patyrus žalą, Nuomininkas privalo pranešti Bendrovei per 48 valandas, nebent dėl objektyvių priežasčių Nuomininkas negalėjo to atlikti. Laiku nepranešus apie patirtą žalą Nuomininkui gali būti pritaikyta nepraneštos žalos bauda.
100EUR
Kiekvieną mėnesį Bendrovė apskaičiuos Savininkui mokamą kompensaciją dėl Nuomininko kaltės patirtų išlaidų. Bendrovė taip pat gali pritaikyti papildomą kompensaciją už laiką ir pastangas reikalingas išspręsti kilusias situacijas dėl Nuomininko kaltės. Tam savininkai privalo laiku pateikti išlaidas patvirtinančius tinkamus dokumentus/ paslaugos suteikimo kvitus. Išlaidų dokumentų pateikimas nereiškia, kad visos pateiktos išlaidos bus kompensuotos. Bendrovė vienašališkai gali įvertinti, kad pateikti dokumentai neatitinka duomenų apie automobilio naudojimo intensyvumą Platformoje. Nustačius, kad patiekti išlaidų dokumentai yra padirbti ar kitaip falsifikuoti, savininkas bus pašalintas iš Platformos vienašališku Bendrovės sprendimu.
Jeigu Nuomininkas grąžina automobilį su mažesniu kuro lygiu ar elektros įkrova negu Kelionės pradžioje, savininkui mokama kuro trūkumo kompensacija.
Jeigu Kelionės metu automobiliui pritaikoma netinkamo parkavimo ar kelių eismo taisyklių pažeidimo bauda, kurią apmoka Savininkas, Savininkui padengiami kaštai ir mokama kompensacija:
Baudos dydis (+15EUR)
Jeigu Nuomininkas grąžina automobilį išskirtinai purviną, Savininkas turi dokumentuoti grąžinto automobilio būklę ir gali kreiptis dėl automobilio valymo išlaidų padengimo ir papildomos kompensacijos.
Ne daugiau kaip 50EUR (+15EUR)
Rūkyti automobiliuose griežtai draudžiama. Jeigu Savininkas dokumentuoja rūkymo automobilyje požymius (dūmų kvapas, pelenai, nuorūkos ir pan.) ir pateikia patirtų valymo išlaidų dokumentus, jam kompensuojamos patirtos išlaidos ir mokama papildoma kompensacija už patirtus sunkumus:
Iki 100EUR (+15EUR)
Jeigu Nuomininkas grąžina automobilį netinkamai (parkavimas nenumatytoje vietoje, automobilis paliktas įjungtais žibintais/iškrauta automobilio baterija, ir pan.) tuo sukeldamas sunkumų sekančiam vartotojui ar Savininkui, Bendrovė gali mokėti Savininkui kompensaciją, jeigu pateikiami įvykį/išlaidas pagrindžiantys įrodymai.
25EUR
Nepraėjus 90 dienų po Kelionės Savininkas gali kreiptis į Bendrovę dėl galimai viršytos ridos. Jeigu nustatoma, kad Nuomininkas viršijo sutartą maksimalią Kelionės ridą, Savininkui bus mokama sekanti kompensacija:
0,3EUR/km už kiekvieną maksimalią ridą viršijantį kilometrą
Jeigu Nuomininkas sutartu laiku negrąžino automobilio, Savininkas gali kreiptis dėl kompensacijos už kiekvieną valandą ar jos dalį, kai automobilis nebuvo grąžintas laiku.
20EUR/val. bet ne daugiau kaip 200EUR
Jeigu Nuomininkas atšaukia rezervaciją praėjus ilgiau nei vienai valandai po rezervacijos ir likus mažiau nei 24 valandoms iki Kelionės pradžios, Savininkas gali kreiptis dėl kompensacijos.
50% planuotų savininko pajamų už atšauktą kelionę
Depozitas mokamas rezervacijos metu, bet yra grąžinamas, jeigu laikomasi paslaugų teikimo taisyklių.
Naujiems vartotojams jungiantis prie Platformos Bendrovė gali nuskaityti autorizavimo depozitą, kuris grąžinamas iš kart patvirtinus autorizavimą. Tai būtina, siekiant apsaugoti Savininkus. Priklausimai nuo jūsų mokėjimo paslaugų teikėjo, šios lėšos gali tapti jums neprieinamos keletą dienų.
Siekiant užtikrinti, kad Savininkas gaus apmokėjimą už Kelionę, bei bus apmokėti visi kiti su kelione susiję mokėjimai, galimos kompensacijos ir baudos, Bendrovė gali pritaikyti saugumo depozitą, kuris mokamas kiekvienos rezervacijos pradžioje. Saugumo depozito ir mokėtinų sumų skirtumas bus grąžintas Nuomininkui ne vėliau nei po 7 dienų po Kelionės pabaigos.